Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Beroepsvereniging
  • Apotheekondersteuning
  • Vorming
  • Beroepsontwikkeling
  • Tarifering
  • Accountancy
  • Kennisdomeinen

Top menu

  • Nieuws
  • Agenda
  • Publicaties
  • Jobdienst
  • Wachtdienst
  • Overname apotheek
  • KOVAG Extranet
Home

Top menu

  • Nieuws
  • Agenda
  • Publicaties
  • Jobdienst
  • Wachtdienst
  • Overname apotheek
  • KOVAG Extranet

Secondary top menu

  • Helpdesk
  • Inloggen

Main navigation

  • Beroepsvereniging
  • Apotheekondersteuning
  • Vorming
  • Beroepsontwikkeling
  • Tarifering
  • Accountancy
  • Kennisdomeinen

Kruimelpad

  1. Home
  2. Webinar: Hoe integreer je een medicatienazicht in het dagelijkse werk in de apotheek?

Webinar: Hoe integreer je een medicatienazicht in het dagelijkse werk in de apotheek?

15/07/2024
Vorming
GGG Medicatienazicht

Het medicatienazicht is één van de belangrijkste instrumenten van de apotheker. Als deel drie van de opleidingsreeks focussen we tijdens een webinar op het integreren van het medicatienazicht in de dagelijkse werking van de apotheek.

In deze les behandelen we cruciale aspecten van het integreren van nieuwe diensten medicatienazicht in de dagelijkse praktijk. Hieronder volgt een overzicht van de belangrijkste onderwerpen die aan bod komen:

Image
Ervaring medicatienazicht Mark
  1. We richten ons op hoe je een nieuwe dienst kunt integreren in de praktijk. Dit omvat een stapsgewijze benadering om ervoor te zorgen dat de dienst soepel en efficiënt wordt opgenomen in de dagelijkse werkzaamheden. 
  2. Betrokkenheid van het team: Een succesvolle integratie van nieuwe diensten hangt sterk af van de betrokkenheid van het hele team. We behandelen strategieën om je team hierin te betrekken en te motiveren. 
  3. Evaluatie van de dienst: Het is belangrijk om regelmatig de effectiviteit van de nieuwe dienst te evalueren aan de hand van indicatoren.
  4. Binding van chronische patiënten: We bieden inzicht in hoe je een sterke relatie kunt opbouwen met deze patiëntengroep door middel van persoonlijke benadering, regelmatige follow-ups en het aanbieden van op maat gemaakte zorg.
  5. Contact met artsen: Tenslotte behandelen we hoe je eenvoudig en effectief contact kunt opnemen met artsen. Goede communicatie met artsen is cruciaal voor het leveren van hoogwaardige zorg. 

 

Schrijf je in voor deze opleiding en ontdek hoe je jouw apotheek kunt transformeren door het succesvol integreren van nieuwe diensten en het versterken van de samenwerking binnen je team en met andere zorgprofessionals. Samen werken we aan een betere toekomst voor de apotheek en haar patiënten.

Dinsdag 27 augustus 2024 van 20 tot 21 uur
€40 voor leden van KOVAG (per module), €75 voor niet-leden
Tegemoetkoming door KMO-Portefeuille (30% tussenkomst) en Paritair Comité (9 euro/uur) werd aangevraagd.


Inschrijven kan hier.

Meer info.

 

Vragen? Contacteer KOVAG.

09 225 41 90 info@kovag.be

Alle werkdagen van 8u30 tot 12u15 en van 13u15 tot 17u30

Lid worden van KOVAG

KOVAG wil de individuele apotheker maximaal ondersteunen bij het uitvoeren van zorgtaken, het beheer van de apotheek en de persoonlijke ontwikkeling. We zetten ons in om de belangen van officina-apothekers te behartigen, en om de apotheker maximaal te informeren. Als lid van KOVAG kan je gebruik maken van een brede waaier aan diensten en voordelen.

Ontdek alle voordelen van een lidmaatschap

Lidmaatschap aanvragen

Met steun van onze vaste partners

Curalia klein
Pure Pharma
Kenvue
Bank van breda
Logo Urgo
Logo Insentials
Logo Wondr
Partner worden

Deinsesteenweg 114
9031 Drongen
België

info@kovag.be
09 225 41 90
BE 0407.723.860
maandag - vrijdag: 8:30-12:15, 13:15-17:30

Main navigation

  • Beroepsvereniging
  • Apotheekondersteuning
  • Vorming
  • Beroepsontwikkeling
  • Tarifering
  • Accountancy
  • Kennisdomeinen
Facebook
Linkedin
© 2025 KOVAG
  • Cookie policy
  • Privacy policy
Website by 3sign