Juridische context & aan de slag
- Enkele vuistregels over de juridische context inzake on & offline marketing.
- Starten met storytelling framework.
- Aan de slag met content en contentdomeinen: content kalender maken en inplannen.
- Korte intro: belang van Google My Business + best practices.
- Relevante advertentie formats.
KOSTPRIJS (excl. btw):
• 150 euro voor leden van KOVAG
• 300 euro voor niet-leden
Tegemoetkoming door KMO portefeuille (30%) en Paritair Comité (9 euro/uur) werd aangevraagd.
Ann Dierickx, Advocaat (Dewallens & partners), gastprofessor UAntwerpen
Tijdens evenementen kunnen foto's genomen worden die we gebruiken op de KOVAG website, Facebookpagina, LinkedIn, in de nieuwsbrieven en in andere KOVAG gerelateerde publicaties. Wens je dat foto's van jou niet gebruikt worden, willen we je vragen dit te melden via gdpr@kovag.be of aan de organisatie of fotograaf tijdens het evenement zelf.
Deze vorming is deel van een vormingstraject.
Hoe maak je van jouw apotheek een sterk merk?Andere interessante vormingen
Deze vorming is deel van een vormingstraject
Implementeren & optimaliseren
KOVAG (Drongen)
Deze vorming is deel van een vormingstraject
Verandering & verfijnen plan van aanpak
Webinar
Deze vorming is deel van een vormingstraject
Analyse en opstart
Webinar