Storytelling & contentcreatie
- De kunst en het belang van Storytelling: waarom verhalen vertellen belangrijk is om klantverbinding te maken
- Contentdomeinen: relevante topics en momentums definiëren
- Storrytelling canvas: introductie
- Fases van de Customer Journey
- Micromomenten-denken aanleren (research, wachten op bestelling, ...).
- Social customer service
- Cases, praktijkvoorbeelden & interactieve mini break-outs
- Aan de slag met storytelling framework & contentdomeinen
Webinar
150 euro voor leden van KOVAG; 300 euro voor niet-leden
Tegemoetkoming door KMO portefeuille (30%) en Paritair Comité (9 euro/uur) werd aangevraagd.
Karim Lequenne, Merken(ver)bouwer Make Out studio
Tijdens evenementen kunnen foto's genomen worden die we gebruiken op de KOVAG website, Facebookpagina, LinkedIn, in de nieuwsbrieven en in andere KOVAG gerelateerde publicaties. Wens je dat foto's van jou niet gebruikt worden, willen we je vragen dit te melden via gdpr@kovag.be of aan de organisatie of fotograaf tijdens het evenement zelf.
Deze vorming is deel van een vormingstraject.
Hoe maak je van jouw apotheek een sterk merk?Andere interessante vormingen
Deze vorming is deel van een vormingstraject
Implementeren & optimaliseren
KOVAG (Drongen)
Deze vorming is deel van een vormingstraject
Verandering & verfijnen plan van aanpak
Webinar
Deze vorming is deel van een vormingstraject
Analyse en opstart
Webinar